Nattsegling

Hej alla nattugglor. Klockan är 24:15 och vi har just passerat Nidingens fyr.
Kul med lite nattsegling. Grabbarna diskuterar fyrblänk så det står härliga till däruppe.
Trot eller ej men motorn snurrar fortfarande. Det är inte klockt. Vi kör nattrace idag och hoppas att hinna ner till vinden som tydligen befinner sig i skånetrakten.

En liten hälsning till familjen.
Simon, du kommer att gilla båten det finns hur mycket tuffa prylar om helst om bord osså e ren snabb. Du får lära dig att använda en säkerhetssele så att du kan skutta runt lite på båten.
Klara, jag har kunnat köra bredbandet i stort sett hela vägen, utom när vi var längst ut på skagerack, då knackade det lite. Supermysig förpik och världens softaste belysning.
Malena, den här båten är helt klar byggd för folk som är 170-180 och är otroligt fräsch innuti. Du kommer att gilla alla trimmöjligheterna på den här och slita livet ur mig som rorsman. Halvvind med stor, genua och screetcher (eller vad vi nu har någon sorts assymetrisk spinnacker) är en dröm.

Jag längtar verkligen tills vi kan ge oss ut på en tur.

Kram /T(P)
image26

Kommentarer
Postat av: Klara

Soft! Du menar alltså att jag kommer kunna surfa på internet medan vi är ute på seglingsutflykt?! xD

2008-05-31 @ 16:26:02
Postat av: Sandra

Men jag då? :(
Räknas jag inte till familjen lägre eller?

2008-06-02 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0